PENJEJAK SAYANG

Views


hye reader . . pagi lagy da kene bangun awal coz kene gy cott . . tempat yang aku amik lesen to0 . . per sampai j kat sne ak da nmpak agak padat mcam kat shopping center . . aku memang da agak da . . hari minggu conform padat gile . . ntah pape j . . sampai j aku dok kat kete c.man . . mane tak nyew . . gile na dok dalam ramai2 orang to0 . . maun aku mati lemas kek situ . . kiwkiwkiw . . oke aku memang da malas rase na gy amik lesen . . perh . .

dah lha panas . . kene tunggu turn plak . . diorng nii x ley ke bagy turn sapa yg mai awai . . ni tak . . dok sedap j pi potong turn oang . . hampeh . . kan kene da . . aku mai awai pown balik col 1 . . kuang ajaq ang smua nii . . ish skali aku aja ang smue tao na ikot turn . . . kuang jaq . . aku benci kat ang . .

oke after this kalau ak mai . . x dew ak na bgy kat ang smue . . . na ikot turn ang smue . . jngn ikot sedap ang j . . x bljaq sivik ka ha . . tibai sat gy bru tao . . fiuhhh . . . . ntah apa punya bala . . time balik excdent plak . . hadoyaii . . kau bawak kete macam mane pk cik oit . . ish . . mntang2 pkai kte bsaq ang men lnggang j kete yg kecik nii . . nseb bek x dew pape . . ntah pape j bawak kete kelangkelibut . .

kan x pasai2 duit ang habs kene repair kete cikgu ak . . kiwkiw . . rasa kan ang . . sedekah di bulan saffar nii . . hahaha . . padan muka //

~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul