PENJEJAK SAYANG

Views






dari belakang : aku . eka kecik and hujung sekali melissa
yang depan : waniey and eka cynthie . .

oke now aku na story tentang diorang ni semua . . kiwkiw kiw
aku perkenal kan satu persatu . . and aku akan start dari eka cynthia
|

|
|
|
|

|
|
|
v




oke ni name dye nurul atiqah bt mustaapa . . aku sayang ngan dye nii . . even dye garang macam SINGA . . salu cubit and rotan kitrang . . but sepanjang dye ngan aku . . dye lha yang jadi MAK TIRI kitrang . . kau memang the best . . rendu nak kene cubit kat kau smpai lebam2 . . hehehe . . . kau jangan nakal2 tao dah jadi tunang orang . . anyways . . kau memang GEMOK <3

|
|
|
|
|
|

|
v


oke ni name dye nur syazwani bt shaharuddin . orang panggil waniey niey . . konon dye nii lemah lembut . . sopan santun jujur if dye cakap cm to0 . . aku rasa nak BUNUH kau tao x . . dye nii nakal sikit . . hehehe . . . aku ngan dye nii salu gaduh . . ahri2 mesty ada yang bende na di gaduh lan . . smpai kan kadang2 bile x dew . . conform bilik to0 sunyi sepi . . kiwkiwkiw . . aku sayang kau . . sebab kau nii gedikk . . kau tahu x . .

|
|

|
|
|

|
|
|
|
v


oke abai kan yang lelaki to0 . . oke yang ni nama dye nur zulaika bt baharum . . aku paling geram ngan dye nii . . ad j loyar buruk dye kalau pagi2 buta . . salu dye lha yang rajin MARATHON pagy2 . . keja bus along . . kiwkiwkiw . . ayat yang dye salu guna " x pew along tunggu kite " bila dengar conform na campak dye dari tingkat 2 to0 . . kankan . . hahaha . . kau memang sengal lha kak oittt . . aku ngan kau salu rebut bilik air time mandi . . hahaha . . kau lha salu dengki ngan ak . . tido pon na rebut tido tepi ngan ak . . las2 waniey yang dapat . .

anyway aku rendu nak ngan korang semua . . terutama na tido sama2 ngan korang . . ntah bila dapat kumpul lagy . . miss sangat2 . . hope kita x pernah pisah even apa pon yang jadi . .
korang pertama and terakhir yang pena aku jumpa . . aku x kan pena lupa kan setiap saat kenangan kita bersama . . walau pon 6 bulan . . namun kenangan to0 tetap terindah untuk aku . /. . terima kasih sebab jadi yang terbaik untuk relation nii

aku harap kita akan tetap bersatu walau kita berjauhan . . korang jaga diri tao . . jangan lupa kan masing2 . . ingat setiap saat kenangan kita . . insyallah nnti kite dapat berkumpul balik macam dulu . . aku sayang gila2 vavi kat korang semua . . ingat . . DEWI sentiasa ad ngan korang semua :))






~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul