PENJEJAK SAYANG

Views


ya allah . . dugaan kau datang lagy . . namun untuk dugaan kali nii . . kau RAMPAS semangat aku ya allah . . semangat yang mana tempat aku BERGANTUNG... aku dah tak MAMPU untuk berkata2... aku redha dan menyerah untuk kali nii . . aku dah tak mampu nak BERJUANG untuk terus kan semua nyew . . hari ni . . bertambah lagy sakit ya allah . .

aku seolah2 hilang semangat hidup aku . . hilang . . kosong and dah tak ada apa lagy yang tinggal untuk orang . . yes . . mudah untuk MEMAAFKAN . . tapi SUKAR untuk DIMAAFKAN . . aku PASRAH dengan semua nii . . memang aku akui salah dan silap BERPUNCA dari aku . . hati aku sakit . . aku dah tak mampu nak MENANGIS lagy untuk kali nii

aku dah tak sanggup na hadapi nya lagy . . ya allah . . PULIH kan semula SEMANGAT aku ya allah . . isnin ni aku meduduki PEPERIKSAAN . . jangan lha terus terusan macam nii . . isnin nii PENENTUAN hidup aku . . aku tak nak sia2 kan apa yang aku IMPIKAN selama nii . . ya allah . . tolong sembuh kan hati aku // aku tak mampu nak harungi nyew . .

to0 ahmad shauki . . yes aku dah pon JATUH . . seperti yang kau nak . . aku JATUH . . dan untuk kali nii . . tak mungkin aku bangkit lagy . . dan untuk sekian kali nyew . . luka untuk kali nii . . tak mampu untuk aku ubati lagy . . terima kasih sebab kau buat aku betul2 diJATUH kan . . kau MENANG untuk kali nii

and to0 some one . . aku mintak maaf untuk apa yang terjadi . . aku akan undur diri untuk semua nyew . . mungkin ini akan menyembuhkan TAWAR di hati kau . . aku dah tak mampu nak harungi sendrian . . aku hilang sebelah sayap aku . . sayap yang aku guna untuk aku terbang . . aku tak kan pernah salah kan apa yang terjadi . . and aku rasa betul2 sakit . .

ya allah . . semoga isnin ni aku lalui dengan tabah . . jangan lha kau sulit kan keadaan aku . . trima kasih sebab muncul kan 2 hati yang berbeza . .

~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul