PENJEJAK SAYANG

Views


hmmmm . . susa nye na kekal kan sesuatu hubungan kan . . ya allah . . sukar nyew untuk membina sesuatu hubungan iitu menjadi baik . . atau pon lebih cikai lagi . . x de langsung gaduh . . mustakhil sangat lha kan if x gaduh lnsng . . kdang2 gaduh to0 mnengajar kite erti kesabaran dan juga erti sayang . .

aku tak tahu nape . . aku sayang sangat dekat kau . . kau tak baik . . tapi kau cuba jadi yang terbaik . . kau selalu jadi yang terbaik untuk aku . . kadang2 bila aku pikir kan balik . . aku bersyukur aku dapat kau . . kadng2 kalau gduh mety kau tanya aku . . syang kau lagi or tak . . jawapan aku dari dulu until skunk nii . tetap sama . . AKU SAYANG KAU . .

and aku harap kau yang terakhir . . aku cuba jadi yang terbaik even aku tahu x ada yang terbaik dalam dunia nii . . tapi demi kau . . aku snggup pertahan kan relation kite nii . . aku selalu berdoa . . agar tuhan kekal kan aku dengan kau . . banyak yang kau cuba tok hapie kan aku . . thanx my dear . . aku sayang sangt2 dekat kau . .

aku hak aku . . and selama nye akan jadi hak aku . . no body akan amik kau dri aku . . na MATI try usik . . aku x kcau org pnye and please don't touch my . . zaidi zakaria . . just kau yg ada dalam hati aku . . and sulit mana pown . . aku tetap akan kekal kan relation nii . . aku mnx maaf semua salah and silap aku . . semua nye berpunca dari aku . .

and aku harap aku x kan ulang lagi apa yg aku da buat . . 1 hari ak x mampu hidop tnpe kau . . and selama nye aku MATI hilang kau . . that true oke . . and x kesa lha org na ckap apa . . aku bahagaia dngan kau . . thanx for everything sayang . .

b sayang na cakap yg sayang just sayang kat b sorng j . . syg tao syg bnyk wat b skit hati .. and syng janji syg x kan buat lagi . . demi allah sayang syg kan b . . insyallah smpai bila2 . . i love you so much dear . . only u in my heart <3 sayang awak zaidi b zakaria ~~

~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul