PENJEJAK SAYANG

Views

hmmm . . lama x dapat update blogg . . bukan x na update . . tapi ada sejarah HITAM yang terjadi dalam hidup aku . . 16.2.2012 memang sejarah HITAM dalam hidup aku . . biar lha hanya aku and yang terdekat yang tahu . . ya allah apa yang terjadi buat aku jadi semkin matang . . and buat aku lebih JUJUR dengan diri aku !! ya allah terima kasih kerana kau menduga aku di tahap KEMAMPUAN aku . .

dah 1 minggu aku x dapat jumpa dengan kawan2 class aku . . series rendu nak tengok regam diorng semua . . terutama nak dengar c.wan and c.shafiq membebel coz kitrng . . anyways ktrng tahu . . bebelan cik2 sekalian adalah tanda yang cik2 sekalian sayang akan KAMI kan . . kiwkiwkiw . . oke tahnx cik2 sekalian . . kami semua SAYANG cik2 sekalian juga . . aku FOBIA nak keu rumah . .

apa yang jadi buat aku tahu siapa yang betul2 amik berat tentang aku . . and siapa yang ada di sisi aku masa aku dalam kesusahan . . and dari situ aku tahu yang allah nak aku sedar agar aku tak buat KEPUTUSAN yang salah . . terima kasih ya allah . . and aku tahu sifat kau yang sebenar nye . . thanx sangat . . aku hargai apa yang jadi !!

apa yang jadi juga buat aku lebih matang . . and lebih bertanggungjawab dengan amanah yang orang bagi . . and after apa yang terjadi . . aku akan lebih berhati2 dengan orang lain !! and lepas nii tolong jangan buat aku hilang respect dengan KAU !! thanx for my beloved family and my dear coz banyak support aku dari belakang even aku hampir jadi SASAU coz semua nii . . alhamdulillah aku bangkit dengan apa yang jadi . ,

~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul