PENJEJAK SAYANG

Views


akhir nyew . . terlerai juga ikatan yang selama ni aku cuba pertahan kan . . dalam keterpaksaan . . aku turut kan juga . . namun aku tak pernah menyalah kan takdir di atas apa yang telah terjadi . .and aku jaga x pernah salah kan kau . . mungkin memang layak aku di lakukan seperti ini . . di tinggal kan tanpa sebarang berita atau pon pesanan . . namum aku pasrah apa yang terjadi . .

ya allah aku bersyukur kerana aku mampu hadapi nye dengan hati yang tenang . . aku x pernah salah kan sesiapa . . mungkin sudah tertulis yang kau bukan untuk aku . . dan aku bukan untuk kau . . cukup lha sampai di sini hubungan yang telah kita bina . . kini . . aku semadi kan kenangan yang manis dan juga pahit bersama2 harap agar engkau di temu kan dengan jodoh yang lebih baik dari aku

hidup aku akan aku akan terus kan . . mungkin ini yang terbaik untuk kita . . halal kan apa yang aku dah ambil secara sengaja atau x . . terima kasih untuk kebahagiaan yang telah kau beri kan selama aku bersama dengan aku . . dan lepas ni . . x kan pernah sesekali aku menggungkit lagi apa yang telah terjadi dan apa yang telah berlaku . .

dengan ni . . tertutup lha sudah pintu hati aku . . dan aku berpegang kepada janji . . aku berjanji kau yang terakhir . . and x kan ada lagi untuk selepas ni . . biar lha tuhan yang tentukan apa yang akan terjadi dengan kehidupan seterus nya . . mungkin ada hikmah tersembunyi . . aku doa kan kau semoga kau bahagia . . dan aku mintak maaf sebab x mungkin aku dapat lupa kan kau . . aku akan semat kan kau jauh di sudut hati aku . .

jujur kau yang terbaik / . . terima kasih untuk semua nyew . . doa aku mengiringi kau . . semoga pengangti aku lebih baik dan boleh membahagia kan aku . . selamat tinggal kenangan . .

~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul