PENJEJAK SAYANG

saat kesetiaan teruji

Views


hye , alhamdulillah masih bernafas lagi dan masih berpeluang untuk melihat wajah kedua orang tua ku . okeyh abai kan muka dan juga gambar yang meloya kan to0 . sekdar penambah kecomelan blog ni saja. oke memang tajuk agak meng annoying kan , but please now really happen at me oke.... sekarang aku boleh rasa kan yang saat kesetiaan aku teruji dengan muncul nye seorang yang ntah dari mana ( cewah ) yang muncul menangih kasih sayang . walau pun azali nye tahu yang aku sudah pun berpunya .. bila pikir-II memang melawak kan , dan seolah-II mimpi ... masih kah ada yang melihat dan memerhatikan aku , syukur alhamdulillah , ciptaan mu ya allah ... namun aku sedar ini adalah 1 ujian buat diri ku .... ( berdrma sebentar )

apa yang aku ptot lakukan , wahai kawan-II tolong lha memberi nasihat dan didikan kepada diri ku untuk taat dan setia pada kasih ku yang satu , aku sedar dia bukan yang halal buat ku , tapi aku berdoa agar dia menjadik yang halal buat ku 1 hari nanti ...macam mne aku nak lalui nye , dah lha 1 tempat , even aku pegi opiss confirm akn lalu kelas dye , ya ampun malu dan segan ( blerkk mencik ) !! awak memang ada rupa , tapi saya tak mampu untuk mmbri lebih dri seorng rkan , ya ampun malu terk !!! aku taknak jadi aku yang dulu , sering mendua kan , and aku taknak rase sakit bile di dua , wahai hati tolong setia , even sakit mne aku dengan pasangan aku , namun dia terlalu baik untuk di sakiti .... 

aku rungsi , tolong jangan buat baik dengan aku , aku tak mungkin berpaling ! bantu aku tuhan ... boleh ke aku berkawan and 1 hari nanty pasti akan timbul kasih dan sayang !!! apa kah ini perlu aku harungi walau aku tak mampu !! 

p/s :: wahai teman blogg bantu saia :'( confius 





~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul