PENJEJAK SAYANG

once again

Views



hyep . aku bersyukur masih hidup di muka bumi ini
biar pon berpuloh mahun pon beribu yang mendoa kan 
kematian mahu pun kekalahan buat diri ku , namun kau silap
aku masih ada allah , aku masih ada keluarga dan aku juga
masih mempyai pengukuat aku iaitu kekasih aku..

sekali pon kau mendoa kan kejatuhan aku , tak kan ada yang mampu menjatuh kan
aku melainkan ALLAH , sekuat mne kau mencuba , kelak benda
to semua akan balik pada diri kau , sedar lha wahai manusia berhati busuk ,
sedar dari kelemahan diri kau sendiri , tutup selagi kau mampu
untuk kelemahan diri kau , 

harap maaf aku bukan manusia jenis membalas setiap apa yang di buat
dan aku bukan jenis yang berdendam , aku tak nak kotor kan hati 
and fikiran aku untuk manusia-II yang macam kau , sebab aku tahu 
sekuat mne aku mmblas , tak kan mninggal kan kesan , berbanding 
pembalasan dai ALLAH , aku bersyukur , aku tergolongan dalam
umat yang di uji dan teruji , syukur alhamdulillah ,

hidup mati aku bukan di tangan aku , dan halal haram rezeki aku bukan 
kau yang tentu kan , ckup skdar kau mnilai tnggi rndah amalan dan pahala kau ,
aku mngku tak secntik siti nurhaliza dan sebaik siti fatimah , namun 
aku berusaha untuk jadi setabah dan sekuat zurai dah , iaitu ibu aku ,,,
dan aku berusaha untuk menjadi setegas dan seyakin yang mampu seperti zulkifli . 
iaitu bapa ku, dan kau tak perlu menambah beban kt kepala hotak kau

dengan mmkir care untuk mnynkir kan aku , cukup amal dan ibdah , atau ckop skdr 
slme ni , biar allah yang tentu , aku mmng tak lyak untuk mnasihati atau mmberi 
tapi aku layak untuk mnydar kau wahai manusia lupa daratan ....

aku takk perlu kan KAWAN BAIK , sebab kau lha yang MENJATUH kan aku ,
aku hnya perlu sahabat yang sentiasa dengan aku walau aku lupa mreka saat aku berjaya atau
bhgia , dan 1 hari nnty kau akan jatuh dan jatuh di tempat yng pling bwah , dan saat itu kau
akan tahu apa itu makna REDHA dan juga SAKIT ....... dan saat itu baru kau tahu , siapa 
yang akan ada di sisi kau , dan kau akan sedar tinggi rendah langit wahai kawan ...

ckup stkat ini apa yang mmpu aku luah kan . dan aku harap apa yang aku sampai kan jadi kesedaran untuk sahabat blogger , wlau aku tahu , aku tak sesempurna mane untuk mnyedar kan orng , nmun ckup skdr kau tahu apa yang aku prnah lalui dan rase , sekian dri aku , 

p/s :: what you give , you will get its back , take noke 


~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul