PENJEJAK SAYANG

alhamdulillah

Views

alhamdulillah . dapat juga update lepas sekian lama x update blog ni .... hmph now memang bz dengan study and for final exam .... alhamdulillah just bape hari j lagy nak habis stady and hilang title student to0 .....

now ekin dah boleh lupa kan DIA , even kadang-II terkenang jugak segala kenangan DIA dulu ! ekin nak cakap tahniah dekat DIA coz dah dapat keje tetap ! congrate taw awak ... keje elok-II and saia doa kan awak jumpa JODOH awak cepat-II sikit ?

saia x penah dendam n benci dengan apa tentang apa yang jadi dengan relay kita dulu ? just anggap yang kita memang x pena ada jodoh ? and thanx untuk semua yang awak pena buat n bagi dekat saia ? saia harap awak x kan pena berdendam kalau ada salah dan silap yang saia buat dekat awak . kira 0-0 okeyh ???

saia bahagia dengan kehidupan baru saia ? saia harap sangat kekal sampai bila-II , even kita tahu x kan selam nyew kita akan bahagia kan ? tapi ekin akan cuba yang terbaik untuk perbaiki diri ni ? untuk kawan-II yang dah follow ekin to0 ... ada yang ekin sempat follow , and ada yang ekin  belum sempat follow .... thanx yang follo blog ekin ni ??

p/s : muhammad nazri ILYSM 1437549 <3

~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul