PENJEJAK SAYANG

mereka

Views


hmph sumpah sedih , baru j lepas jumpa hidayu , ayu , ain and siti .... ya allah lama nyew tak gelak ketawa dengan diorang macam tadi .... weyh aku rendu sangat-II dengan korang semua , even kejap jumpa korang tadi , rendu aku dekat korang untuk 1 tahun setengah ni tetap belum terubat ..... aku nak spend time lama-II lagi dengan korang , tapi hujan pulak , sokeyh lhaa sayang nanti masing-II balik cuti raya kite hang out okeyh .....

aku seronok sangat tengok korang tadi , masing-II dah macam donut kan . just aku j tetap macam papan , hmph nape lhaa korang ni cepat membesar , aku ni j yang macam ni ha , korang even aku dah ada kawan-II baru korang tetap yang pertama untuk aku , even aku dah belajar jauh , korang tetap ada kat hati aku , aku harap kita kawan sampai mati ......

ayu = sedar tak sedar kita dah jadi kawan 6 tahun kan , aku sendiri tak sangka yang kita akan kekal untuk jangka masa ni , macam couple lhaa plakk kan ... kikiki ... even macam-II dah jadi before alhamdulillah kita stay jadi SAHABAT kan , thanx ayu kau sentiasa faham perasaan aku , kau selalu jadi tempah aku luah perasaan if aku ada masalah , until now pown kau tetap jadi pendegar aku yang setia even aku tahu kau mengantuk nak dengar kan !!!

ain = tahun ni 3 tahun kau jadi kawan aku kan , kikiki ... dalam geram-II aku dengan kau , kau still lagi ada dekat sisi aku .... thanx sayang ..... even kau selalu gelakkan aku , salu drop-II aku , salu kene kan aku ... aku tetap bahagia jadi kawan kau ... kadang-II rasa nak cekiki kau pown ada .... thanx untuk semua pertolongan yang kau selalu buat untuk aku !!!! walau kita baru aku harap kita kawan untuk selama nyew !!!

hidayu = kau pown sama , sedar tak sedar tahun ni dah 5 tahun kau jadi kawan aku kan , kau lhaa kawan yang paling aku suka , suka buli ... kau tak pernah marah-II kalau aku buli kau , tapi aku tak tahan kalau kau merajuk dengan aku , kau rajin selalu bawak air , and yang tolong habis kan , aku lhaa kan , kawan yang jahat :)) dayu aku suka kawan dengan kau , kau namapak lembut , tapi lagi kasar dari aku !!! nanti 1 hari nanti , aku nak buli kau puas-II <3

siti= aku rendu nak tengok gelabah kau , aku rendu nak tengok kau bengkek time aku drop-II kau sebab aku kene ngan ain . even kau macam to0 kau baik , selalu bagi nasihat dekat kitorang semua , kau tak macam kitrang , kuat buat dajal dengan orang .... siti tolong lhaa buang sikap gelabah kau to0 . tak tahan aku tengok ...

anyway aku sayang korang semua , korang the best untuk aku , even kita dah habis sekolah still tal lost contact , and untuk farah , kau tetap kawan aku even kita dah lost contact , aku doa kan kau sentiasa berjaya dalam hidup aku , hope 1 hari nanti kita dapat jumpa lagi , aku rendu dengan aku , kau lhaa sahabat aku , kau lhaa selalu dengar aku membebel time aku lapar dalam class , kau lhaa member yang salu ikot time aku gi toilet , and kau lhaa yang salu join if aku tidor dalam class

hope kite dapat kumpul ramai-II macam dulu balik ....... thanx untuk korang semua , korang sampai mati aku sayang :) jaga diri korang semua :) even ada yang baru please don't forget me as ur friend !!!

~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul