PENJEJAK SAYANG

tolong akhiri semuanya !!

Views

hurm .... aku x pena salah kan dye apa yang jadi tentang relation yang dulu , maybe dah bukan takdir , and aku terima ..... menunggu sesuatu yang x kan mungkin jadi milik kite memang menyakit kan , di tambah lagi orang yang kite nanti to0 x penah tahu yang kite menantikan kepulangan die , !!!

aku x pasti sama ada aku boleh terima atau pown tidak yang aku harus lepas kan dia untuk selamanya , mungkin ini terbaik untuk dia , tapi bukan terbaik untuk aku !!!!! aku berharap mungkin 1 hari nanti dia akan jadi milik , and aku berharap mungkin 1 hari nanti , die akan berjumpa dengan orang yang lebih baik dari aku !!!

tak ada siapa yang tahu apa yang akan jadi dalam kehidupan kita !!! kadang kala kite rasa kite dapat tentu kan hala tuju hidup kite , tapi sebenarnyew tak pown , sebab bukan kite yang tentu kan , mungkin kite merancang , tapi allah yang menentukan !!! aku nak sangat die tahu , yang aku masih menunggu , tapi aku tak mengharap yang aku akan memiliki dia , hurm ......

kadang kala , aku rasa aku dapat lupa kan dia , tapi kadang kala , aku rendu kan kehadiran dia ..... nape stilll lagy aku susah untuk terima semua ni , kenapa lhaa sayang aku dekat kau begitu kuat !! ya allah sudahi semua ni dengan kesudahan yang terbaik untuk kami !!!!! tolong lhaaa !! aku x mampu untuk harungi nyew lagy !! terlalu sakit untuk aku harungi nyew sendiri !!!

~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul