PENJEJAK SAYANG

selamanya

Views


hurm , 28 hari bulan makin dekat , ya allah makin takot aku rasa , hurm , agak2 dekat ganu nanti aku dapat x kawan2 yang macam skunk ni , ya allah takot if tersalah dapat kawan !! hope sampai nanti semua nyew akan berubah !! semoga perjalan selamat dan perjalanan balik famali aku selamat , hurm .....pas ni ntah bila lhaa aku dapat balik n9 agy , dah jauh confirm sush na balik , tiket bukan murah so terpakse lhaa berkorban kan .....

and now semua dah selesai , hope x ada apa lagy yang jadi , and semoga semua nyew berjalan dengan baik , aku harap sampai sana nanti , aku akan mula kan life aku yang baru , and paling penting segala kenangan n9 aku x kan bawa , insyallah !!

sorry for my dear friend mybe akan jarang or langsung x dapat update , coz dah mula bz ngan life university so hope nnti dapat update balik ..... selamat tinggal kawan2 , semoga kita tetap kawan even jauh mna pown ,and untuk awak !! ye awak lhaa , saia harap awak take care dekat cinie !! semoga berbahagia selalu , if dah na khawin nanti , jangan lupa invate even saia x kan datang , thanx for evrthing ,,,, saia kan smpan kenangan kite selalu , even saia jauh ... sayang saia dekat awak tetap ada ... Z**** awak terbaik pena saia jumpa :)

~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul