PENJEJAK SAYANG

rindu tandanye sayang !

Views

hurm .... now dah masuk bulan jun .... and bulan ni 22 jun ... bezday dye ... ya allah .. ! tak lama j lagy hampir 22 jun ... hurm ... dulu aku impi kan dapat selebrate ngan dye ... tapi sayang kan .... jodoh x panjang , and aku redha , even dye dah x dew ape ... aku still lagy care bout him ... aku sendiri x pasti ... sama ada aku dh lupa kan die or x ....

kadang2 dalam otak ni , terlintas dekat otak , yang aku rendu kan dye . tapi even setengah mati pown . belum tentu berbalas kan , hurm ... nape lhaa kehidupan ni kadang2 menyakit kan ... ap lhaa khabar kau skrang ni kan ... sehat kew x ..... makin gemok kew ... or makin kurus .... hurm .... tipu if aku cakap aku x rendu kan dye ... rendu tersangat . tapi aku tahu . x kan mungkin dye akan faham !!

hope life kau better dari time koe ngan aku . and aku doa kan kau bahagia dengan pengganti aku ... even kite dah x dew pape ... aku x pernah benci kau ... aku doa kan ... apa pown yang kau buat ... kau berjaya dalam hidup .... dapat apa yang kau impikan ........ insyllah kite tetap kawan even kau benci aku !! thanx untuk BLACKFOREST ....... aku ingat sampai bila2 :)

p/s: zaidi zakaria even mana pown kau ... aku tetap ingat kau ..... u the 1st person make me miss u until now :)

~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul