PENJEJAK SAYANG

nak menangis boley

Views

hye semua .... cik nurul x tahu nape ... rasa macam nak nangis .... tapi dah x mampu nak menangis ... terlalu banyak masalah dalam kepala otak niii ... rasa nak pecah pon ada dah kepala otak ni ... tunggu masa j skunk ni .... if dah pecah ... aman skit ... x payah nak pikir pape dah ...

nak menangis boley x .... sakit sangat rasa ni ... sakit yang memang dah tak boleh nak letak ubat ... sebab terlalu parah ... hanya allah yang tahu macam mana sakit nye .... dalam masa macam ni lha ... banyak masalah datang ... apa lagi lah dugaan tok cik nurul ni ... kadang2 rasa dah x tertangung dah ... bukan nak merugut ... tapi cik nurul rasa betol2 dah tak larat ...

dah banyak kali jadi macam ni ... rasa macam x adil ... sebab cik nurul sorang j yang rasa ... cik nurul betol2 sorang2 time bila cm ni .... x dew sapa2 pown yang sokong ... bukan x de yang sokong ... tapi diorang semua dah cukup dengan masalah dowang sendiri ...

cukup apa yang jadi ... cik nurul dah malas nak buat pape lagy ... skunk betol2 dah surrender ... dah x mampu ... sebab kau betol2 keras ... cik nurul x mampu nak lembut kau ... x pe lha ... just go head ... oke now cik nurul betol2 LEPAS kan kau ... now kau dengan life kau ... cik nurul dengan life cik nurul ... andai ada JODOH ... insyallah ... andai TIADA .... cik nurul terime ... just lambat atau cepat ...

p/s : sakit sehingga x mampu nak bukak mulut ...

~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

2 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Rina Supian said...

hai adik. Thanks ye sbb guna image Assalamualaikum dr blog akak. Niway semoga terus berjaya dlm dunia blogging ye :) Jemput dtg blog akak, byk lagi tutorial.

imma coll blog said...

welcome ... thanx akak bnyak aja adek buat tuto ... adek always melawat blog kakak :)

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul