PENJEJAK SAYANG

ku menangis

Views


ya allah ... menangis juga aku untuk kali ini ... nangis untuk kesakitan yang memang x dapat lagi aku tahan .... sakit yang x dapat lagy aku sorok .... mana pegy nyew haty aku yang kuat .... ya allah betapa sayang nyew aku dekat kau .... dulu lagy aku dah cakap ... aku x boley hidop tanpa kau ... kau pena tanya kan ... macam mana aku if kau tinggal kan aku ... lebih terok lagy dari aku hilang harta aku ...

ya allah lemah nye hati aku di saat ini ... aku tahu kau x beri harapan ... tapi aku cuba untuk meperbaiki segala silap aku ... aku tahu semua salah aku ... aku tahu semua nyew silap aku ... x kan langsung x dew sedikit perasaan sayang yang tinggal di hati kau ... ya allah ... nape aku mesty hadapi ni semua ... x cukup lagy ke apa yang pena aku lalui sebelum ni ... aku baru nak merasa kebahagiaan ..

tapi ini kesudahan nyew ... tolong aku ya allah ... aku betol2 sakit di kala ini ... aku memerlukan seseorang untuk menangis ... seseorang untuk mendengar masalah aku ... aku sayang kan kau ZAIDI B ZAKARIA .... sampai saat ni ... aku still x bole lupa kan kau ... aku tahu aku x layak untuk kau ... aku bukan meminta simpati ... aku cuma sekadar ingat memperbaiki kesilapan aku ... aku terlalu ingin kan kau kembali ... setiap detik aku ingat kan kau ... rendu aku dekat kau sampai termimpi2 ... sumpah aku x tipu ...

ya allah kenapa aku tewas dengan semua ni ... setahun aku tutup pintu hati aku ... tapi kau hadir kan dia disaat aku mula lupa kan kehdiran seorang LELAKI ... bila aku mula menrima dia ... kau uji aku dengan perpisahan pula ... ya allah .... pahit manis aku dengan dye ya llah ... tolong kuat kan hati aku kembali ya allah ... hilang kan ingatan aku terhadap dia ... bisu kan mulut aku dari menyebut nama dia ... dan buta kan mata aku dari melihat wajah dia .... ya allah ... aku tak kuat untuk hadapi ni semua ... terlalu sakit ... sakit sampai aku x mampu ubati nye lagy ... subhanallah ... besar sungguh ujian mu ... 1 persatu ujian kau datang kan ... alhamduillah ya allah ... aku salah satu hamba mu yang terpilih .....

p/s: x kan ada seorng yg dapat sayang dan cinta kan kau seperti aku cinta dan sayang kan kau ... semoga bahagia

~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul