PENJEJAK SAYANG

Views

hye ~~ hari ni da hari ke 3 aku mengajar . . and sweet dapat student macam to0 . . hiwhiwhiw. . . memang masuk kepala . . even ada yang cakap dowang ntah pape . . but dowang lagy oke . . just yang betol2 paham j akan tahu macam mana ragam diorang semua . . naik gila aku dengan nadia mengajar . .

baru aku tahu macam mana selama ni c.wan hadapi perangai kitorang yang macam budak SPESTIK . . hiwhiw . . betapa penting nye kesabaran untuk hadapi budak2 macam ni . . pape pon aku seronok aja diorang semua . . tak ada masalah . . mybe setakat ni lha . . degil pon diorang still akan dengar kata . .

hope lepas ni diorang akan lebih FOKUS and series time tengah belajar ... bukan apa diorang ni belaja ke . . time main ke . ... bagi diorang semua sama j.... tak ramai mana pon tapi riuh dalam kelas dah macam 30 orang ...hehehe korang memang sporting ...

awakk . . congrate coz dah dapat keje baru...hope awak selese dengan keje baru awak .... saya sedar ... sejak awak kenal saya ... macam2 jadi kat awakk kan ... saya ni bawak BALA dalam hidup awakkk . . tapi tak pe ... saya tak penah mara awakk . . saya doa kan awak selalu bahagia dengan kehidupan baru awak . .

even sekarang ni awak dah tak contact saya ... saya tetap ikuti perkembangan awakk . . saya tahu awak bahagia tanpa saya disisi awakk kan . . tapi saya j . . DERITA sejak awak tak ada . . tapi saya faham ... awak bukan milik saya lagi ... and saya terima segala takdir yang tertulis untuk hidup saya ...

apa pon saya doa kan semoga awakk berjaya dalam hidup awakk . . saya tetap nak mintak maaf sebab buat awak salah faham ....terima kasih ... cincin awakk . . buku and beg enset awakk saya simpan . . simpan buat kenangan ... semua barang awakk saya simpan dalam kotak istimewa saya . . kadang2 saya tulis dalam buku to0 . . sebab dalam buku to0 ada gambar kita . .

now apa yang berlaku ... aku x kan pernah salah kan sesiapa... apa yang berlaku menguji kesabaran aku...apa yang jadi aku tetap terima ~~
h

~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul