PENJEJAK SAYANG

egokah aku

Views


hmmm . . aku tak tahu kenapa dan macam mana lagy aku nak buat . . ego sangat ke aku nii . . aku tak tahu lha apa lagy yang kene aku buat agar relation nii x menjadi renggang . . aku tak dew niat langsung nak carik gaduh atau sebalik nyew . . tapi kadang2 aku mesti akan jadi perselisihan . .

one day's langsung tak ada mecej dari dye . . on the same time aku pown langsong tak ada mecej dye . . aku bukan tak nak mecej dye . . sedangkan dye sendiri tak replay mecej aku . . and tak kan aku nak terhegeh2 kacau dye . . OMG / / what have i do . . adakah aku yang bersalah dalam hal nii . . ya allah . . aku letih . . aku tak tahu apa lagy silap aku jadi macam nii . .

apa yang aku buat mesti ad yang salah nyew // yes aku admin yang aku memang x pandai nak jaga hati dan perasaan orang . . tapi aku dah cuba yang terbaik untuk dye . . apa j yang dye nak . . mesti aku ikot . . but sometime i thing what have we do . . it's wrong . . aku nak buat apa lagy supaya kau faham apa yang aku nak . . 1 bulan aku x dapat spend time dengan kau . .

jmpe pown if dye anta aku balik . . but langsung x terasa . . same like x payah jumpa . . aku nak jumpa kau macam dulu . . dating dengan kau lama2 . . jalan2 dengan kau . . gelak2 dengan kau . . tengok wayang dengan kau . . and tampar kau kuat2 . . tapi BILA . . aku tahu aku tak ada hak nak mintak apa2 dari kau . . tapi bukan wang ringgi mahupun harta yang aku minta . .

cuma masa kau j yang aku na . . spend time together with you like before this . . aku tahu and aku faham situasi kau . . tapi apa kan daya . . aku tak boleh paksa kau . . and hope kau dapat spend masa kau dengan aku walau sekejap . . //

p/s : sorry for this entry . . i'll make you dissapointed with this entry . . but i hope you understand :)

~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul