PENJEJAK SAYANG

Views






oke nampak x nicon kat ats to0 . . cantik kan . . oke sapa yang na bgy aku bende nii . . sape bagi aku sayang kau smpai mati . . hehehe*oke sowang pon x na bagy . . sobsob:(( sedeyy .. . actually mmng ni dri dulu lagi na beli . . and tengah kumpul duit . .wahai baby nicon . . pasai lha ang mahai bebeno . . x mampo check py beli noh . . sobsob . . oke . . kalau snap pic gune nicon nii series pic cantik gile. . and kebanyakan photografe guna yang nii kan . . gabi lha pinjam kt aku ha . . 1 hari pon jadi ley . .

hukhuk . . ibu ayah nak yang nii . . spe lha yang nak bgi kn . . if ckap ngan parent aku conform jawapan dowang "if na yang to0 x pyah skolah" hahahahahaha . . kan dah kene stepek . . huk . . x pew la . . majuk cm nii . .hmm . . oke kite relek j . . nnty da koje . . conform dapat bili kan . . selagi x de tanggung jawap nii . . beli lha apa yang na di beli . . if dah ada tanggungjawap nnty . .

conform kene mengalah and beli yang penting . . right . . terutama yang bile dah ada keluarga nnty . . confotm lha kene banyak bekorban . . hmmm . .nicom saba erh . . nnty aku amik kau kat kedai . . *ayat x boley blah . . amik . . spe na bgyy . . lain lha kedai bapak aku kan . . hehehehehe . . sape2 yang dah ada natang nii . . jage lha elok2 erh . . sayangg gile gadget nii .. mahal plak to0 . . .

huhu . . mesty bosan ngan entry aku hari kan . . x pew . . at least blog aku nii bukan tempay untuk mengutuk or menghentam oang . . even aku x bukak blog kau wahai hates . . tapi aku tao . . kau kutuk aku kau2 gile lha alam blog kau kan . . padan lha x dew spe yg na jadi follower kau . . sorry lha syg22 aku smue . . sye nii x baik . .ada j yang x suka ngan saye nii . nak kate hot x hot pon . . tapi ntah lha // / dye sllu story tntng sye . . hmmm . . heii u . . better watch out oke . . i'll hunt u every day's . . and don;t think i don;t now what have u say's sbout me at u blog . . don't be arrogant oke . . i don't want to0 hate u but . . u make me hate u the rest of my life . . hamek kau . . setepek kene ngan aku . . pikir aku hadap . .

p/s : sorry terkasa . . x dew niat but i now u always read bout my entry . . so i i'll remind you . . what have u do . . u will get back . thanx dear

~~TERIMA KASIH DAUN KELADI~~

0 orang nak tahu RAHSIA cik nurul:

Post a Comment

Dah baca jangan lupa komen okayy !! thanx sapa yang komen !!

copy @ 2010-2012. all right reserved by cik nurul